And up we go again to Asia

8 februari 2012 - Zaanstad, Nederland

Nog niet zo heel lang geleden, november 2011 welteverstaan, verbleef ik drie weken in China (Yunnan, Dali). Daar bezocht ik mijn oudste faraway-zoon. Bezocht ik China alleen, dit keer reis ik samen met Ruut, mijn man. En net als de vorige keer ontmoet ik mijn oudste, Jop. Hij verblijft in Pai in Thailand tot eind februari. Daarna vertrekt hij voor een jaar naar Nieuw Zeeland. Na een paar dagen verlaten we Jop weer en trekken we verder.

We bezoeken niet alleen Pai, maar ook Bangkok, Chiang Mai, Koh Phagnan en (waarschijnlijk) Koh Phi Phi. Maar het kan heel goed zijn dat onze reisplannen wijzigen. We beginnen in elk geval in Bangkok, want daar arriveren we. En op 18 februari zijn we in Pai, want daar wacht Jop op ons. Vermoedelijk bezoeken we hem ook vlak voordat we weer naar huis gaan. Op 2 maart vliegen we weer naar Nederland. Begin maart vertrekt Jop voor tenminste een jaar naar de andere kant van de aardbol en vooralsnog zit het er niet in hem daar te ontmoeten. Alhoewel: never say never..... Want kijk, onze andere zoon, onze jongste faraway-zoon verblijft voorlopig nog een tijd in Australie. Tot ergens in 2013. Ook hij is Down Under. Maar nu eerst: Thailand! 13 februari vertrekken we.

1. Ilse Al:
    11 februari 2012
    Even checkcheckdubbelcheck
  2. Gerard:
    12 februari 2012
    Veel plezier. Ik ben nog nooit in thailand geweest, maar met jullie verhalen, misschien toch een beetje ;-0
  3. Ni_nua:
    12 februari 2012
    Goede reis en veel plezier!! Hou je je blog bij?
  4. netty Swart:
    12 februari 2012
    Ilse ik wens jullie heel veel plezier en een hele fijne tijd met jullie zoon die zooo bijzonder is. Geniet, ervaar en ik hoop dat jullie samen een eenheid kunnen vormen. Hoop te lezen op jouw blog hoe jullie de dingen beleven, lieve groeten voor jullie beiden !!